Ochrana osobních údajů
V rámci konference HR FRESH 2025 dbáme na to, aby vaše osobní údaje byly v bezpečí a zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy. Na této stránce najdete veškeré důležité informace o tom, jak zpracováváme a chráníme vaše data. Pro více informací si prosím přečtěte naše zásady zpracování osobních údajů.
- Zásady zpracování osobních údajů Konference HR FRESH 2025
- Zásady ochrany osobních údajů webu www.HRFresh.cz
Pokud máte nějaké další otázky týkající se zde uvedených
informací nebo budete potřebovat další informace ohledně zpracování
a ochrany vašich osobních údajů, neváhejte nás kontaktovat na
emailové adrese
Zásady zpracování osobních údajů Konference HR FRESH 2025
Vážíme si vašeho soukromí a dbáme na ochranu osobních údajů v souladu s GDPR. Tento dokument vysvětluje, jaké osobní údaje zpracováváme, za jakým účelem a jak jsou chráněny.
1. Kdo spravuje vaše osobní údaje?
Správcem vašich údajů je HOFMANN WIZARD s.r.o. IČ: 25236016, sídlem Prešovská 4, 301 14 Plzeň. Osobní údaje pro nás také zpracovává SEKURKON s. r. o., IČ: 29301998, sídlem Starobělská 1133/5, 700 30 Ostrava-Zábřeh která se stará o registraci účastníků, komunikaci a vystavování faktur, a organizuje celou konferenci.
2. Které kategorie údajů zpracováváme?
Jméno, příjmení, název společnosti, pracovní pozice, e-mailová adresa, telefonní číslo, IČO/DIČ společnosti, bankovní spojení, fotografie, audio nebo video záznam osoby a případné osobní údaje na nich zachycené, konkrétně podoba a hlas subjektu údajů zachycené fotografií, audio a/či video záznamem apod, údaje o účasti na konferenci, ubytování, preferencích stravy, zpětná vazba.
3. Jaké údaje o vás zpracováváme a proč je potřebujeme?
- Organizace konference
Pro to, abychom vás mohli zaregistrovat, poskytnout vám všechny potřebné informace před akcí a zajistit, že konference proběhne hladce a zajistit zpětnou vazbu, potřebujeme vaše jméno, e-mailovou adresu, telefonní číslo a údaje o vaší účasti (např. včetně preferencí ohledně ubytování nebo stravy). - Video a audio záznam
Během akce můžeme pořizovat fotografie a videa, která využijeme pro propagaci budoucích konferencí a jiných aktivit naší společnosti na webu, sociálních sítích a v marketingových materiálech. Vaší účastí na akci vyjadřujete souhlas s tímto zpracováním. Pokud se zpracováním záznamů nesouhlasíte, využijte prosím některou z forem pro uplatnění práv subjektu údajů na našich webových stránkách. - Zařazení do databáze klientů
Vaše údaje mohou být na základě vašeho souhlasu použity k zařazení do naší databáze klientů, což nám umožňuje evidovat váš zájem o naše služby a v budoucnu vás informovat o podobných akcích nebo nabídkách. Souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že může být kdykoli odvolán, zasláním požadavku nakontakt@hofmann-personal.cz . - Newsletter
Pokud souhlasíte, vaše e-mailová adresa bude použita k zasílání odborných newsletterů a informací o dalších konferencích či službách. Kdykoliv můžete odvolat souhlas se zasíláním těchto sdělení kliknutím na odkaz na konci e-mailu. - Sdílení s partnery akce
Vaše údaje mohou být sdíleny s partnery konference. Tito partneři jsou uvedeni na pozvánce a webových stránkách konference. Souhlas udělujete jednorázově pro tuto registraci s tím, že může být odvolán až do dne konání akce, a to zasláním požadavku nakontakt@hofmann-personal.cz .
4. Vaše práva
- Přístup k osobním údajům
Máte právo vědět, jaké údaje o vás uchováváme. Chcete-li se dozvědět, jaké konkrétní informace jsme o vás shromáždili, kdykoliv nás můžete požádat o přehled. - Oprava údajů
Pokud zjistíte, že některé z údajů, které o vás máme, nejsou správné nebo aktuální, neváhejte nás kontaktovat a my je rádi opravíme. Chceme, aby vaše údaje byly přesné! - Výmaz údajů („právo být zapomenut“)
Máte právo požádat o vymazání vašich osobních údajů. Pokud si nepřejete, aby vaše údaje byly nadále uchovávány nebo zpracovávány, stačí nám dát vědět a my zajistíme jejich odstranění, pokud to nebude odporovat zákonným požadavkům. - Omezení zpracování
V některých situacích můžete požádat o omezení zpracování vašich údajů. To znamená, že vaše údaje budeme uchovávat, ale nebudeme je používat k žádným dalším účelům, dokud nebude vyřešen váš požadavek nebo situace, která k tomuto požadavku vedla. - Vznesení námitky proti zpracování pro marketing
Nechcete dostávat marketingová sdělení nebo newslettery? Máte právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování vašich údajů pro tyto účely. Stačí nám poslat e-mail a my přestaneme vaše údaje pro marketing používat. - Přenositelnost údajů
Máte právo získat své osobní údaje v běžném elektronickém formátu, abyste je mohli předat jinému správci nebo poskytovateli služeb. Pokud si přejete přenést své údaje jinam, rádi vám je poskytneme v potřebném formátu.
- Jak uplatnit svá práva? Pokud si přejete uplatnit některé z těchto práv, stačí nás kontaktovat na e-mailu
kontakt@hofmann-personal.cz .
5. Jak chráníme vaše údaje?
Pro ochranu vašich údajů využíváme moderní šifrování, zálohování dat a přísná bezpečnostní opatření, která omezují přístup k vašim údajům pouze na oprávněné osoby. Naše systémy jsou chráněny antivirovou ochranou a pravidelně je aktualizujeme.
6. S kým údaje sdílíme?
Vaše údaje mohou být sdíleny s našimi partnery, jako jsou IT poskytovatelé a poskytovatelé marketingových a organizačních, kteří nám pomáhají s organizací konference.
7. Jak dlouho vaše údaje uchováváme?
Vaše údaje uchováváme pouze po dobu trvání konference a až jeden rok poté pro účely vyhodnocení. Po uplynutí této doby nebo na základě vašeho požadavek je bezpečně odstraníme.
Zásady ochrany osobních údajů webu www.HRFresh.cz
1. Kdo zpracovává mé osobní údaje?
Správcem osobních údajů (dále jen “Správce”) je provozovatel tohoto webu. Jako správce může zpracovávat vaše osobní údaje dle níže uvedených podmínek.
2. Jaké osobní údaje o mně zpracováváte?
Zpracováváme pouze nezbytně nutné osobní údaje, které nám poskytujete v souvislosti s využíváním našich služeb.
Jedná se o údaje, které nám sdělíte (aktivně) v kontaktním formuláři, při poptávce či objednávce na našem webu nebo za účelem uzavření smlouvy:
- identifikační údaje - jméno, příjmení,
- kontaktní údaje - e-mail, telefonní číslo
a dále technické údaje, které od vás získáme tím, že používáte naše webové stránky (pasivně):
- IP adresa,
- soubory cookies (v případě online služeb),
- případně jiné online identifikátory.
3. Proč mé osobní údaje zpracováváte?
Hlavním důvodem, proč zpracováváme vaše osobní údaje je, abychom vám mohli poskytovat služby, o které jste projevili zájem a abychom pro vás mohli neustále zlepšovat naše služby a zvyšovat jejich bezpečnost.
Vaše údaje zpracováváme za účely:
- zodpovězení vašeho dotazu zaslaného prostřednictvím kontaktního formuláře, live chatu, zprávy nebo telefonu (oprávněný zájem či jednání k uzavření smlouvy),
- vyřízení poptávky, poskytnutí služby nebo produktu a jeho doručení (uzavření smlouvy, plnění právní povinnosti),
- ochrany práv a právem chráněných zájmů správce (dokazování, pohledávky - oprávněný zájem),
- zajištění bezpečnosti provozu webových stránek (IP adresy).
4. Co vás k tomu opravňuje?
Vaše osobní údaje zpracováváme pouze na základě zákonných důvodů, které nás k tomu opravňují:
- Plnění smlouvy - vyřízení objednávky služeb, zboží nebo poptávky po našich službách
- Plnění právní povinnosti - plnění daňových povinností, archivace faktur a účetnictví
- Oprávněný zájem - rozesílání obchodních sdělení stávajícím zákazníkům, připomínání se reklamou návštěvníkům webu, zajištění bezpečnosti provozu webu, ochrana práv a právem chráněných zájmů správce.
5. Jaká jsou má práva v souvislosti s ochranou osobních údajů?
Vaše osobní údaje jsou citlivé informace a máte právo vědět, jak s nimi nakládáme, konkrétně pak máte právo na přístup, opravu i výmaz vašich osobních údajů. Kompletní výčet vašich práv najdete zde, zejména se jedná o tato práva:
- právo na přístup - napište nám a my vám pošleme, jaká data o vás máme,
- právo na opravu - napište nám, jaké údaje máme špatně a my zajistíme jejich změnu,
- právo na výmaz - pokud si nepřejete, aby vaše osobní data byla dále zpracovávána, ozvěte se nám a my se o to postaráme,
- právo na námitku - pokud zpracováváme vaše údaje na základě oprávněného zájmu, máte možnost vznést námitku proti takovému zpracování (vyjmout ze zpracování),
- právo odvolat souhlas - pokud chcete odvolat váš souhlas se zpracováním osobních údajů, dejte nám to prosím vědět.
Pokud máte dojem, že s vašimi osobními údaji nakládáme neoprávněně mát právo podat stížnost - naším dozorovým úřadem je Úřad pro ochranu osobních údajů. Můžete se na něj kdykoliv obrátit se svým problémem (nicméně věříme tomu, že to nebude potřeba a že všechny vaše případné stížnosti vyřešíme k vaší spokojenosti spolu).
Pro více informací nebo pro přístup k vašim osobním údajům nás kontaktujte.